سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع داکت اسپلیت از نظر فشار فن هواساز

 

داکت اسپلیت انواع مختلفی دارد که بسته به شرایط کاربری و شرایط مالی انتخاب می گردد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم. داکت اسپلیت ها از نظر نوع فشار استاتیک فن هواساز به سه دسته تقسیم می شوند:

داکت اسپلیت سقفی با فشار استاتیک پایین : این نوع از داکت اسپلیت دارای هواساز زیر سقفی است که فشار استاتیک فن هواساز آن پایین است به این معنی که فقط در طول کانال های کوتاه می توان از آن استفاده کرد و مزیت آن صدای بسیار کم هواساز می باشد.

داکت اسپلیت سقفی با فشار استاتیک متوسط : این نوع از داکت اسپلیت که رایجترین نوع آن می باشد دارای هواساز زیرسقفی با فشار استاتیک فن متوسط می باشد که می توان در کانال کشی های تا طول 5 الی 8 متر از آن استفاده کرد. این نوع از داکت اسپلیت ها کمی صدای بیشتری دارند ولی در عوض می توان به فضاهای مختلفی کانال کشی کرد.

داکت اسپلیت سقفی یا ایستاده با فشار استاتیک بالا : این نوع از داکت اسپلیت ها که هواساز آن هم به صورت زیر سقفی و هم به صورت ایستاده موجود است دارای فن های بسیار قوی هستند که کانال کشی های طولانی را نیز می توانند پاسخگو باشند . ایراد این نوع از داکت اسپلیت ها صدای تولیدی زیاد هواساز است که بیشتر هواساز آن درجایی قرار می گیرد که صدای آن مزاحم نباشد ، این نوع از داکت اسپلیت ها بیشتر در فضاهای تجاری و اداری مصرف می شوند.



p { margin-bottom: 0.1in; direction: rtl; text-align: right; orphans: 2; widows: 2 }