سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گیتار برای شروع یادگیری

سلام دوستان اگر از اون افرادی هستید که قرار است برید به سمت ساز گیتار و دنبال بهترین گیتار برای شروع این ساز باحال هستید باید بگم من در اینجا قصد دارم بهترین گیتار و بهترین برند گیتار رو به شما معرفی کنم.

معمولا افرادی که دنبال یادگیری گیتار هستند اولین انتخاب گیتارشان یک گیتار ارزان و خوب برای شروع است, اینجور گیتاری هم باید کیفیت مناسب داشته باشد تا به کیفیت آموزش گیتار هم لتمه وارد نکند.

من خودم 3 سال هست ساز گیتار رو برای یادگیری انتخاب کرده ام سه سال گیتاریست هستم و من هم قبل از اینکه گیتار بخرم مثل شما مقالات راهنمای خرید گیتار و... را دنبال کردم تا بتونم بهترین گیتار برای شروع یادگیری انتخاب کنم.

 


 

بهترین برند گیتار در ایران:

  • یاماها
  • الحمیرا
  • شکتر
  • آلمانزا
  • فندر

معرفی بهترین گیتار برای شروع یادگیری

در ادامه همراه ما باشید تا بهترین گیتار هارو با قیمت مناسب و کیفیت عالی رو بهتون معرفی کنم تمام این گیتار هایی که اینجا بهتون معرفی میکنم قبلا خودم تست کردم یا داشتم و از لحاظ تجربه خودم به بررسی این گیتار ها میپردازیم.

گیتار کلاسیک یاماها مدل C40M

این گیتار اولین سازی بود که من رو به جهان موسیقی برد اتفاقی باهاش آشنا شدم و خریدمش, این گیتار از لحاظ کیفیت بسیار عالی هست و چوب بسیار مقاومی داره(چون وقتی ساز زدن رو شروع کردم صدای ساز اذیت میکرد خانواده رو هر کدوم یه چی به این گیتار پرت میکردن ولی خداروشکر هنوز سالمه خخخخ).

یکی مزایا این گیتار رفتن آسان آکورد های باره است بنده حتی با گیتار های گران قیمت هم تست کردم به اندازه این گیتار آکورد گیری های باره آسان نبوده و میتونید انتخاب شما برای بهترین گیتار برای شروع همین باشه که خودمم پیشنهاد میکنم.

تنها عیبی که این گیتار داره اینه که سیم هاش کیفیت مطلوبی ندارد و باید بعد از 2 ماه عوض کنید با انداختن سیم درجه و خوب صدای به شدت خفن و عالی داره کالا میرید تو عصاب خانواده خخخخخ.

مشاهده قیمت و خرید C40M در دیجی کالا

گیتار کلاسیک یاماها مدل C40

این گیتار همانند اسمش که تقریبا شبیه بالایه از لحاظ کیفی هم مانند گیتار بالاست, بنده با گیتار کلاسیک یاماها مدل C40 و C40m خیلی ور رفتن ولی آخر نفهمیدم فرق این دو تا باهم چیه؟؟

ولی تا اونجایی که میدونم چوب گیتار کلاسیک یاماها مدل C40 بهتر هست و باز این گیتار میتونه بهترین گیتار برای شروع باشد.

فقط اینم عرض کنم گیتار های یاماها به صورت پیشفرض سیم های خیلی بی کیفیتی دارند و تو این مدل گیتار مانند بالایی باید زود سیم این گیتار رو عوض کرد.

مشاهده قیمت و خرید C40 در دیجی کالا

گیتار کلاسیک یاماها مدل C70

گیتار کلاسیک یاماها مدل C70 بهترین گیتار برای شروع واسه اون افرادی که قیمت گیتار زیاد براشون مهم نیست قیمت خوبی داره نسبت به کیفیتش اما گران تر از 2 تا گیتار بالایی است.

این گیتار از لحاظ کیفیت ساخت درجه 1 است و از نوع بهترین چوب ساخته شده است. و از نظر صدا عالیه من برای اولین بار با این گیتار ساز زدم یهو کرک و پرم ریخت چون صداش نسبت با گیتار هایی که قبلا نواختم فرق داشت و بلند تر بود.

این گیتار یکی ویژگی منحصر به فردش اینکه دیر به دیر کوک در میکنه یکی از دوستان میگفتم شاید ماهی یه بار این گیتار رو کوکش کنم اصلا نیاز به کوک کر نداره ولی برخی از گیتار ها هست تا نزدی کوک در میکنه باید کوکش کنی.

مشاهده قیمت و خرید C70 در دیجی کالا

گیتار پارسی مدل M5

ارزان ترین گیتار نسبت به کیفیت همین هست فقط گیتار پارسی مدل M5 که گیتار ارزان قیمت و با کیفیت بالایی هست.

این بهترین گیتار برای شروع واسه اونایی هست که میخوان واسه گیتار کم هزینه کنند قیمتش بسیار پایین نسبت به بقیه ولی کیفیت در حد همون هاست تقریبا.

من با این گیتار تا بحال کار نکردم ولی اونایی که استفاده کردن واسشون راضی کننده بوده است.

مشاهده قیمت و خرید M5 در دیجی کالا

صحبت نهایی

اینجا خواستم بهترین گیتار برای شروع یادگیری که قیمت مناسب را دارد رو به شما معرفی کنم برخی ها میپرسند ما خیلی دیگه گیتار داریم که قیمت مناسبی دارند چرا اونارو نام نبردی!! ولی طی تجربه خودم که چند ساله ساز میزنم اینها بهترین مدل با کیفیت بالا در بازار ایران هست.

اگر قیمت زیاد واستون فرق نمیکنه صدرصد من میگم یاماها C70 بگیرید که خیلی خوبه اما دنبال گیتار ارزان قیمت گیتار پارسی رو انتخاب کنید.




منبع : بهترین گیتار برای شروع